Порівняльний аналіз рівня знань дітей

за 2022-2023 навчальні роки

           Виходячи з аналізу, можна зробити висновок, що рівень знань дітей раннього віку підвищився. Однак варто ще більш особливу увагу приділяти мовленнєвому та художньо-естетичному розвитку, а також налагодити взаємодію з батьками щодо успішної адаптації дітей до умов дошкільного закладу.

Зведена таблиця показників засвоєння програми та БКДО

 

 

Освітні лінії

Рівень засвоєння програми (%)
молодша

група №3

молодша

група №5

молодша

група №6

молодша

група №7

Особистість дитини 75 80 75 65
Дитина в соціумі 60 65 65 56
Дитина в природному довкіллі 80 85 90 80
Дитина у світі культури 75 70 75 60
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі 75 70 80 75
Мовлення дитини 65 70 75 60
Гра дитини 75 70 75 70
Рівень виконання програми, БКДО в групі в цілому 72 73 76 66

Зведена таблиця показників засвоєння програми та БКДО

 

 

Освітні лінії

Рівень засвоєння програми (%)
середня

група №8

середня

група №11

середня

група №12

середня

група №13

Особистість дитини 80 60 80 65
Дитина в соціумі 85 70 85 65
Дитина в природному довкіллі 85 65 85 70
Дитина у світі культури 75 70 75 65
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі 80 65 85 70
Мовлення дитини 80 75 80 70
Гра дитини 75 70 75 75
Рівень виконання програми, БКДО в групі в цілому 80 68 81 66

Зведена таблиця показників засвоєння програми та БКДО

 

 

Освітні лінії

Рівень засвоєння програми (%)
старша

група №4

старша

група №9

старша

група №10

старша

група №14

Особистість дитини 95 90 95 90
Дитина в соціумі 95 95 95 95
Дитина в природному довкіллі 100 95 100 95
Дитина у світі культури 100 95 100 98
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі 100 95 100 95
Мовлення дитини 95 90 95 90
Гра дитини 98 95 98 95
Рівень виконання програми, БКДО в групі в цілому 97,5 93,5 96 94

Визначення рівня досягнень дітей раннього віку за 2020-2021 н.р.

згідно програми «Українське дошкілля»

та Базовим компонентом дошкільної освіти.

Групи  «Веснянка» «Колобок»    
К-сть дітей  26 30    
Рівень засвоєння  В  Д  С  П В Д С П                
Освітній напрям «Особистість дитини»
Здоров’язбережувальна компетентність  20  6  0  0 20 10 0 0                
Особистісна компетентність  19  7  0 18 12 0 0                
Рухова компетентність  26  0  0  0 24 6 0 0                
Освітній напрям «Дитина в соціумі»
Соціально-громадянська компетентність  23  3  0  0 22 8 0 0                
Освітній напрям «Дитина в природному довкіллі»
Природничо-екологічна компетентність  13  13  0  0 16 14 0 0                
Навички, орієнтовані на сталий розвиток  12  14  0  0 14 16 0 0                
Освітній напрям «Дитина у світі мистецтва»
Мистецько-творча компетентність  16  10  0  0 18 11 1 0                
Освітній напрям «Гра дитини»
Ігрова компетентність  12  14  0  0 21 9 0 0                
Освітній напрям «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі»
Сенсорно-пізнавальна компетентність  16  10  0  0 16 14 0 0                
Логіко-математична компетентність  16  10  0  0 17 13 0 0                
Освітній напрям «Мовлення  дитини»
Мовленнєва компетентність  10  16  0  0 17 13 0 0                
Комунікативна компетентність  12  14  0  0 21 9 0 0                

 Визначення рівня досягнень дітей ІІ молодших груп за 2020-2021 н.р.

згідно програми «Українське дошкілля»

та Базовим компонентом дошкільної освіти.

Групи «Дюймовочка» «Вишенька» «Дударик» «Гуцулочка»
К-сть дітей 29 28 29 29

(26 обстежено)

Рівень засвоєння В Д С П В Д С П В Д С П В Д С П
Освітній напрям «Особистість дитини»
Здоров’язбережувальна компетентність 0 12 17 0 5 14 8 0 2 12 15 1 7 16 3 0
Особистісна компетентність 0 12 17 0 0 13 14 0 2 13 14 1 12 14 0 0
Рухова компетентність 0 12 17 0 5 16 6 0 1 18 9 2 13 9 4 0
Освітній напрям «Дитина в соціумі»
Соціально-громадянська компетентність 0 12 17 0 1 12 13 1 0 13 16 1 1 15 10 0
Освітній напрям «Дитина в природному довкіллі»
Природничо-екологічна компетентність 0 13 16 0 1 13 13 0 0 7 21 2 3 10 12 1
Навички, орієнтовані на сталий розвиток 0 13 16 0 0 13 14 0 0 7 21 2 4 18 4 0
Освітній напрям «Дитина у світі мистецтва»
Мистецько-творча компетентність 0 11 18 0 1 14 12 0 0 6 24 0 3 15 8 0
Освітній напрям «Гра дитини»
Ігрова компетентність 0 12 17 0 3 12 12 0 0 0 30 0 0 6 18 2
Освітній напрям «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі»
Сенсорно-пізнавальна компетентність 0 13 16 0 0 8 18 1 0 5 25 0 2 4 14 6
Логіко-математична компетентність 0 13 16 0 0 10 16 1 0 5 23 2 0 2 12 12
Освітній напрям «Мовлення  дитини»
Мовленнєва компетентність 0 7 22 0 0 10 16 1 0 0 27 3 0 3 12 11
Комунікативна компетентність 0 7 22 0 2 11 12 2 0 0 27 3 2 9 11 4

 Визначення рівня досягнень дітей середніх груп за 2020-2021 н.р.

згідно програми «Українське дошкілля»

та Базовим компонентом дошкільної освіти.

Групи «Буратіно» «Калинка» «Веселка» «Зайчик»
К-сть дітей 34

(32 обстежено)

32

(32 обстежено)

33

(26 обстежено)

31

(30 обстежено)

Рівень засвоєння В Д С П В Д С П В Д С П В Д С П
Освітній напрям «Особистість дитини»
Здоров’язбережувальна компетентність 0 8 24 0 1 0 31 0 6 10 6 4 5 22 3 0
Особистісна компетентність 0 10 22 0 1 3 28 0 8 11 3 4 5 22 3 0
Рухова компетентність 0 8 24 0 1 4 27 0 6 10 5 5 4 23 3 0
Освітній напрям «Дитина в соціумі»
Соціально-громадянська компетентність 0 6 26 0 3 3 26 0 5 6 11 3 7 16 7 0
Освітній напрям «Дитина в природному довкіллі»
Природничо-екологічна компетентність 3 5 23 0 3 4 26 0 7 9 7 3 6 21 3 0
Навички, орієнтовані на сталий розвиток 0 5 26 0 3 4 26 0 6 10 6 4 7 21 2 0
Освітній напрям «Дитина у світі мистецтва»
Мистецько-творча компетентність 0 9 23 0 0 4 28 0 8 8 4 4 7 14 6 0
Освітній напрям «Гра дитини»
Ігровакомпетентність 3 9 20 0 0 2 30 0 9 4 7 5 9 19 2 0
Освітній напрям «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі»
Сенсорно-пізнавальна компетентність 0 8 24 0 5 4 23 0 5 11 6 4 7 17 6 0
Логіко-математична компетентність 0 8 24 0 3 3 26 0 4 12 6 4 7 18 5 0
Освітній напрям «Мовлення  дитини»
Мовленнєва компетентність 0 7 25 0 3 4 25 0 8 8 5 5 6 17 6 1
Комунікативна компетентність 0 9 23 0 2 10 20 0 7 9 5 5 3 15 10 2

 

 Визначення рівня досягнень дітей старших груп за 2020-2021 н.р.

згідно програми «Українське дошкілля»

та Базовим компонентом дошкільної освіти.

Групи «Сонечко» «Їжачок» «Дзвіночок» «Ромашка»
К-сть дітей 29 29

(28обстежено)

28 29
Рівень засвоєння В Д С П В Д С П В Д С П В Д С П
Освітній напрям «Особистість дитини»
Здоров’язбережувальна компетентність 29 0 0 0 25 4 0 0 11 12 5 1 27 1 1 0
Особистісна компетентність 13 16 0 0 22 7 0 0 10 8 10 1 17 11 1 0
Рухова компетентність 27 0 0 2 15 14 0 0 6 15 7 1 15 13 1 0
Освітній напрям «Дитина в соціумі»
Соціально-громадянська компетентність 10 4 13 2 16 13 0 0 16 11 0 1 10 18 1 0
Освітній напрям «Дитина в природному довкіллі»
Природничо-екологічна компетентність 10 4 13 2 16 13 0 0 17 10 0 1 18 10 1 0
Навички, орієнтовані на сталий розвиток 10 5 12 2 15 12 2 0 17 10 0 1 18 10 1 0
Освітній напрям «Дитина у світі мистецтва»
Мистецько-творча компетентність 20 8 0 1 16 13 0 0 13 14 0 1 15 13 1 0
Освітній напрям «Гра дитини»
Ігровакомпетентність 10 18 1 0 10 15 3 0 14 13 0 1 13 15 1 0
Освітній напрям «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі»
Сенсорно-пізнавальна компетентність 9 9 10 1 14 11 4 0 16 9 2 1 13 15 0 1
Логіко-математична компетентність 10 6 12 0 1 15 14 0 15 12 0 1 17 11 0 1
Освітній напрям «Мовлення  дитини»
Мовленнєва компетентність 14 8 3 2 15 6 8 0 16 10 1 1 12 17 0 0
Комунікативна компетентність 14 8 3 2 15 7 7 0 16 10 1 1 14 14 1 0

У травні 2021 р. у ДНЗ був організований і проведений моніторинг досягнень дітей дошкільного віку згідно з Базовим компонентом дошкільної освіти за 2020-2021 н. р.